کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

... فکر می کردم چهل سالگی یعنی  نقطه عطفی٬ در زندگی هر زن.  فکر می کردم دیگر عاشق نخواهم شد و توانایی هر تلاطمی را در روزمرگی هام خواهم داشت. فکر می کردم دیگر از روی دل بستگی با آدمها معاشرت میکنم نه از سر وابستگی. فکر می کردم در پاییز دیگر دلم نمی گیرد و فغان کودکان دیگر آزارم نخواهد داد. فکر می کردم سخت تر گریه و دیرتر به خنده ام می افتم٬ تا همه مرا زنی کامل ببینند.  فکر می کرد م دیگر از سر شوق با دیدن ماه فریاد نخواهم زد که چه زیباست امشب!!  فکر می کردم دیگر هیچ نوشیدنی ای را هورت نخواهم کشید و هوس سرسره بازی روی برفها از سرم خواهد افتاد. فکر می کردم در هوای بارانی چتر را فراموش نخواهم کرد.  فکر می کردم دیگر در هیچ بازی ای زخمی نخواهم شد.  فکر می کردم دیگر هیچ سردی کلامی مرا نمی لرزاند. فکر می کردم دیگر هیچ قاصدکی را فوت نخواهم کرد .فکر می کردم .....!!!؟؟؟؟  اما فقط فکر می کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://osyaan-taavaan.blogfa.com

... من اصلا درباره ی ۴۰ سالگی م فک نمی کنم... چون دقیقا یاد همینا می افتم..می ترسم دیگه میترای امروز نباشم.. می ترسم اون روز حسرت امروزو بخورم... می ترسم زیادی عاقل و واقع گرا شم...می ترسم!
ولی تو می گی این جورا نیس..
حالا این خوبه یا بد؟ کسی چه می دونه؟!

علی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

به این میگن بحران میانسالی
همه گرفتارش میشن.
یک دوره گذار باید طی بشه.
ولی اگه به دلمون گوش بدیم... اونوقت هثرط گذشته رو نمیخوریم.
همیشه همینطوریه :
بقول عزیزی تو غزلش میگفت :
اصلا ببین به خدا بیدلیل نیست
پایان فصل قصه غم انگیز میشود
....
دست خودش که نیست - مغول چشم - یک نفر
دارد دوباره عاشق چنگیز میشود

...اتفاقا حسرتی در کار نیست بلکه زندگی با همان کیفیت سابقش جریان دارد.
دوباره بخون!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد