کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

من

نه آن اردک زشت٬ نه ماه پیشونی تو قصه ها٬ زنی تن سوخته از دوران٬ مرا هم روایت کنید.
نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل شانه ساز پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام.
سوال: ببینم دلیل داره که از کوچ نشین استفاده می کنی؟
نوشته هات همچنان زیباست و موفق باشی.

راستش یکم آره. خیلی دوست داشتم هیچ چیزی در این دنیا من را دچار نمی کرد و احساساتم را به گروگان نمی گرفت و همه چیز در یک کوله پشتی جا می شد و هر وقت ٬ هر جا که خواستی مامن تو می شد

حسین پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://roozaye-barooni.blogfa.com/

زیاد خودت رو درگیر زن بودنت نکن
عمیق تر نفس بکش
ممنون از نظرتون

میترا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://osyaan-taavaan.blogfa.com

زنی تن سوخته از دوران...این هم یکی از واقعیتهای امروز ماست..این را هم روایت کنید.....
جالبه برام...اینکه این جور چیزا به ذهنت می رسه برای بیان احساست..قشنگ بود

تو شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

تو روایت شدی. حتی بعضیا تو رو حفظ شدن.
تا حالا خودت خودت رو روایت کردی؟؟؟؟

راستش این من ٬که من مهرنوش باشم روایتش دردناکه..........
اما هر لحظه از بودن با مهرنوش رو دوست دارم

سهیل شانه ساز شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

امرزو شنبه است. ای کاش با استفاده از هنر و خلاقیتی که داری جمله ای می گفتی که انرژی میداد .شنبه دیگه یادت نره.

از این که سر می زنی خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد