کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

چه سخت...

...چه سخت است مهر به عزلت نشسته خویش را نوشی دوباره به جانش دهم.

کم نبوده اند...

کم نبوده اند آدم هایی که در روز شمار زندگی تلنگری بهت زده اند که این، چنین است و آن، چنان.  کم نبوده اند فرصت هایی که بواسطه نبود یک اندرز خوش، به هدر رفته اند و باز هم کم نبوده اند  لحظه هایی که ترس و تردید راه دلت را بسته اند.

در این میان،  به ناگاه کسی راهی جلوی پایت می گذارد. حال، با یک کلام، یک پیشنهاد، یک سیلی و شاید هم با یک از دست دادن و آنجاست که شروع می کنی به آموختن و آموختن.

 ...و آن کس من، دبیر عکاسی سال سوم هنرستانم بود که گفت: روزی که برای خودت، تاسف خوردی و گریه کردی ، بدان در حال بزرگ شدنی و تغییر در راه است.

می گویند...

می گویند زندگی به مانند دوچرخه سواری است و برای حفظ تعادل٬ همواره باید رکاب بزنی! مدتی ایست که مدام رکاب می زنم اما هیچ تغییری حاصل نمی شود. همه چیز همان است  که بوده...

آخر سوار دوچرخه ثابتم ...

اگر...

اگر دستانت به ماه رسید خبری از خورشید بگیر...

mp3 پلیر

یک هفته ای می شود که  در گیر یک مهمان ناخوانده با ناله های ترحم برانگیز و البته اغوا کننده جهت جلب توجه هستیم. پسرک دو ساله خانواده  این نازنین را که با میو میو های متوالی سر همه را خورده، به حیاط خانه دعوت کرده و مادر پسرک نیز با تکه های گوشت از  آقا یا خانم میو میو با عزت و احترام پذیرایی بعمل می آورند. این تقدیم ها همان کند که ایشان شوند خانه زاد.

حال پسرک یک دوست میویی دارد که سخت با او سرگرم است و گاهی  دم بدبخت را گرفته و دور سرش می چرخاند و اما ما که مجبور به خرید یک mp3 پلیر جدید شدیم تا شاید البته شاید بتوانیم کمی این میو میو ها را قابل تحمل کنیم... آه ای خدای من


پی نوشت:

لطفا آه ای خدا را با آهنگ صدای مهران مدیری بخوانید

پسرک برادر زاده ام است


گفتم...

گفتم مرا بخوان ! گفت: صفحاتت بلند است. 

...کو تاه شدم..

اکنون فقط چند حرفم

 ...

می گوید:

خیلی کوتاهی! ارزش خواندن نداری!!!

اشک...

اشک صمیمی ترین بوسه ایست که گونه های تنهاییم٬ آنرا می چیند

هر بار...

هر بار فراموش شدم زندگی یک واحد اجباری برام گذاشت تا پاس کنم.

چقدر تو؟؟؟!!!

این خاطرات توست که ساز تنهایی ام را کوک میکند.

باز هم تو

تو دروغ کهنه ای هستی که هر بار تازه تر می گویمت...