کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

نارسیسم زدگی

...اکثر اوقات خودمو زیادی جدی گرفتم و فکر می کردم خیلی برای دیگران اهمیت دارم فکر نمی کردم یک روز ممکنه آنقدر شکننده بشم که ببینم از اول هم بود و یا نبودم اصلا مهم نبوده و نیست و فقط توهم خودشیفتگی کاذبم بوده که هرگز اجازه نداده واقعیت تلخ زندگیمو ببینم .......حالا توی این شکستن ها حتی به چینی بند زن هم احتیاجی نیست(اگر چینی بند زنی پیدا بشه) کلا یکی دیگه سفارش می دم.!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شراره جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

محمد دانشور سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ق.ظ http://mdaaneshvar.blogfa.com/

همه رو تا همین پایین خوندم


خیلی خوبه و همونطور که برای اولی گفتم همشون واقعا حرفای جذابی برای گفتن دارن کاش نویسنده بودم و می تونستم حرفه ای تر نظر بدم ولی با معیار های شعر باید بگم که به لحاظ محتوایی همه حرفات شنیدنی اند یعنی اگر اینها در قالب سپید ، موج نو و .... سروده بشند از نظر حرفی که دارن قابل تاملند و البته ساختار و زبان هم به همون اندازه در شعر مهمند که بحثش جداست


موفق و پیروز باشی

خوشحالم از اینکه شناختمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد