کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

حرف ربط


کلاس دوم ابتدایی.  لغات سخت این درس را پنج بار بنویسید.!!   یا، پس، اگر، نه، چون، چه، تا، اما،  که ...  من از اینها  ده بار نوشتم که کشیده ای سوزناک نوش جانم شد. گفتم چرا؟ بخدا اینها خیلی مهم اند، اگه تو جمله یادمون بره چی خانم؟ گفت: لغت سخت یعنی تشدید داشته باشه،  سخت نوشته بشه اما راحت گفته بشه آنقدر طولانی باشه که در دیکته اش جا بمونی ، فرق صاد و سین رو تشخیص بدی و ...
 من هم به حرف معلمم گوش کردم و حالا  زندگی برایم بی ربط است. آخر جای خالی ربط ها را ٬ رابطه را٬رابطه ها را٬ کلام را... چه  پر می کند.؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
تو دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

فوق العاده بود.
مرسی.

سهیل شانه ساز دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

حق با دوستانه . موارد ی را واسه نوشتن انتخاب می کنی که عمومیت داره و نوعی همزاد پنداری ایجاد میشه.این خیلی جالبه.
فوضولی : من اهل ادبیات نیستم و درست نمی دونم واژه سوزناک صفت مناسبی واسه کشیده هست یا نه؟
موفقب باشی.

... من در آن لحظه واقعا از شدت درد صورتم سوخت.

فریده سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

برای ما بهترین کلمه در زندگی { باری } است چراکه هم بارسنگین زندگی رو باهاش می کشیم هم غصه هامونو فراموش میکنم/ دوستت دارم

علی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

دوم ابتدایی خواه داشتیم ؟
یه نگاه بنداز اشتباه ننویسی. : دی

فهیمه چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://dokhtardooneh.blogsky.com

عالی بود.
قشنگ می نویسی

محمد دانشور سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ http://mdaaneshvar.blogfa.com/

سلام خیلی دیر امدم ببخشید


مهمترین و تاثیر گذار ترین صفت یک اثر ، می تونه بکر و به یاد موندنی بودنش باشه که این متن شدیدا این صفات رو داره

آففففففففففففففرین عالییییییییییییییییییی بود


البته با نظر علی هم موافقم به حرفش گوش کن و اصلاح کن لجباز نباش

محمد دانشور سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ http://mdaaneshvar.blogfa.com/

سلام

والا اگر بخوام چیزهایی که ازت خوندم رو ملاک جواب به سوالت قرار بدم باید بگم که احتمالا از پس هر دو قالب داستان کوتاه و کاریکلماتور بر میای . از توی وبلاگ من برو به لینک سهراب گل هاشم و کار هاش رو بخون . یک از بهترین نمونه های کاریکلماتور ه . داستان نویسی رو هم شروع کن و لازمه حتما یکی از کارگاههای داستان نویسی رو هم به عنوان چاشنی کارت تجربه کنی . مطمئنم که بعداز یک مدت تجربه در زمینه داستان کوتاه می تونی رمان خوب هم بنویسی . به هر حال برای گرایش به هر کدوم از این قالبها اون جوهره اصلی رو داری .



موفق باشی





موفق باشی


من خودم نیستم... چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://ryuk.blogfa.com

خیلی جالب بود :-)

شهرزاد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

یاد دوران مدرسه افتادم همون روزهایی که خیلی تنها بودم و هیچ دوستی نداشتم ُ راستش تنهایییتو از لابلای نوشته هات حس می کنم و این نوشته ها نوعی غم رو به من تزریق می کنه شاید دلیلش اینه که تو هم خیلی غمگینی مهرنوش عزیزم .

فایقه چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

خییییییلی زیباست. خیلی دوستش دارم

...سپاس نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد