کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

قلم

اگر همیشه دست به قلم باشی شاید از قلم نیافتی.

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل شانه ساز پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام
من از خوندش یه هو خندم گرفت. مثل یه تلنگر بود تا به آدم زده بشه تا مثلا دماغی را که همیشه داشته اما فراموشش کرده به یاد بیاره.
اما من نفهمیدم از قلم افتادن یعنی چی؟منظورت نویسندگی است یا یه چیز دیگه. به هر حال کوتاه و جالب بود. ممنون که می نویسی.
موفق باشی.

شاید باید کمی کلمات رو جابجا و یا عوض کنم...
۱- گاهی وقتها کمی جو سورالیستی می گیردم هر چی که میاد می نویسم. ولی نمی دونم چرا انتزاعی از آب در می یاد
۲- گاهی اونقدر دوستش دارم که صنایع ادبی اصلا برام مهم نیست بلکه فقط و فقط به مفهوم فکر می کنم
۳- گاهی هم شاید نباید بنویسم ولی می نویسم
۴- در هر حال باز خوشحالم بخاطر نگاه نقادانه ات

هارمونی جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://haarmooni.persianblog.ir

ولی به نظر من لزوماً اینطوری نیست.

تو دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

شاید هم وسط راه قلم شل شود...بس که دست به قلم بودی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد