کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

کوچ نشین

نوشته هایی از درون سیاه چادر

mp3 پلیر

یک هفته ای می شود که  در گیر یک مهمان ناخوانده با ناله های ترحم برانگیز و البته اغوا کننده جهت جلب توجه هستیم. پسرک دو ساله خانواده  این نازنین را که با میو میو های متوالی سر همه را خورده، به حیاط خانه دعوت کرده و مادر پسرک نیز با تکه های گوشت از  آقا یا خانم میو میو با عزت و احترام پذیرایی بعمل می آورند. این تقدیم ها همان کند که ایشان شوند خانه زاد.

حال پسرک یک دوست میویی دارد که سخت با او سرگرم است و گاهی  دم بدبخت را گرفته و دور سرش می چرخاند و اما ما که مجبور به خرید یک mp3 پلیر جدید شدیم تا شاید البته شاید بتوانیم کمی این میو میو ها را قابل تحمل کنیم... آه ای خدای من


پی نوشت:

لطفا آه ای خدا را با آهنگ صدای مهران مدیری بخوانید

پسرک برادر زاده ام است


نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل شانه ساز پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

شاید باورت نشه که من تو زندگی اصلا ادم احساساتی نیستم و دلم واسه هیچ کس نمی سوزه الی سه تا مورد.
1-اول بچه ها . به طرز وحشتناکی عاشق بچه ها هستم.
2- سگ .
3-گربه. من تا حالا تو خبابون دو سه بار با کسی که خواسته یه گربه را اذیت کنه دعوام شده. خیلی جدی. خود اون یارو باورش نمیشد من دارم می زنمش واسه یه گربه. ( البته منظورم مقایسه بچه ادمیزاد با سگ نیست ها)
ببین چه قدر سلیقه ها و عقید ههای ادم ها با هم متفاوته.

در مورد بچه ها کاملا باهات هم عقیده هستم بچه یکی از تاثیر گذارترین ها در زندگیم هستند اما از ۲ و ۳ سخت می ترسم سخت!!!
در ضمن این میو میو ها همه از سر خواهش و تمناست و خوب میدانی که ناله هایشان چقدر دل ادم را کباب میکند ولیکن آنقدر دلم برای بچه ها به درد می شود که ...

تو پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اگه من جای شما بودم mp10 میخریدم...

هارمونی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://haarmooni.persianblog.ir

فکرش رو که می‌کنم می‌بینم ترکیب صدای مهران مدیری توی هدفون MP3 پلیر که داره «آه ای خدا» رو می‌خونه با میو‌میو‌های جناب میومیو چه موزیک رومانسی باید باشه، نه؟!

جواد جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.2ghatrebaran.blogfa.com

از این مهمانهای ناخوانده(گربه ها رو میگم) دو سه تا تو حیاط خونه ما هم هستن و تجربه نشون داده که mp3 پلیر جواب نمیده.

فایقه شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

آه خدای من جیگر اون برادرزاده تو و اون جناب میومیو رو برم که شخصیت اون گربه چکمه پوش تو شرک گویای تمام عیار شخصیت همه میومیو هاست. ولی با تموم اینها عاشقشونم. کاشکی بتونم آدمارو هم همونطور که هستند دوست داشته باشم. آه خدای من... خیلی شیرین نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد